2020-ban jelentős növekedést mutatott az izraeli lakosság kávéfogyasztása, ezért kiváló piaci lépést tesz a Starbucks azzal, hogy megerősíti jelenlétét a piacon – így kommentálta nemrég amerikai partnerének döntését Nahum Seeman, a Nestlé izraeli vezetője.
Az IsraelHayom szerint az óriáscég Tel Avivban nyitja meg ideiglenes (úgynevezett pop-up) üzletét, ahol április 25. és május 15. között fogja népszerűsíteni termékeit a Dizengoff Centerben.
Egyelőre értékesítés nem fog történni a helyszínen, azonban kóstolók mellett jelentős kedvezményekhez is juthatnak majd a kávé szerelmesei, akik amúgy eddig is megvásárolhatták a Starbucks termékeit az izraeli boltokban.
Az amerikai vállalat 2001-ben nyitotta meg első üzlethálózatát a zsidó államban, ám két évvel később máris bezárta kapuit.
Akkori híresztelések szerint a visszavonulás mögött arab nyomás és politikai indítékok álltak, ám a cég vezetője üzleti okokra hivatkozott.
Seeman szerint az új üzlet megjelenése azért is üdvözlendő, mert az egy jel arra, hogy a koronavírus után az ország kezd visszaállni a megszokott rendbe.