Csak ez hiányzott: már kapható a “népirtásmentes” Gáza Kóla

Augusztus eleje óta 500 ezer doboz „Cola Gaza” kólát adtak már el.

Az ital, amelyet Oszama Qashoo palesztin üzletember és aktivista hozott létre Angliában, a palesztinok támogatását és az olyan vállalatok bojkottálását célozza, amelyek – állítása szerint – támogatják az izraeli hadsereg “népirtását” Gázában.

Qashoo azért elmondása szerint azért állt elő a „Cola Gazaval”, hogy emléket állítson azoknak a palesztin gyerekeknek, akik a gázai izraeli támadásokban vesztették életüket. A beszámolókban azt mondta, hogy reméli, hogy a „Cola Gaza” minden kortyával Palesztina sorsára emlékezteti az embereket. 

„Szeretném, ha minden korty emlékeztetné az embereket Palesztina küzdelmére” 

– mondta.

Nem vicc: palesztinbarát-csőcselék támadt egy Coca-Colát áruló kebabozóra

Agyba-főbe verték egymást a kóla- és Izrael-ellenes muszlimok Angliában.

A Lengyelországban gyártott és Angliában piacra dobott ‘Cola Gaza’ jelenleg nem található meg a nagy szupermarketekben. Az ital drágább, mint a hagyományos kólák, online 12 brit fontba (6 ezer forint) kerül egy hatos (darabonként 250 ml-s) csomag.

Az ital hagyományos kóla-összetevőkből készül, és a Coca-Colához hasonló édes-savanyú íze van. A Qashoo azonban azt állítja, hogy a recept “egyedi”, ami megkülönbözteti a többi kólától. Kijelentette, hogy „teljesen eltér a Coca-Cola által használt receptúrától”.

Qashoo kijelentette, hogy a „Cola Gaza” az “Izraelt támogató” Coca-Cola alternatívája, és célja, hogy „bojkottmozgalmat építsen ki”, amely anyagilag sújtja majd a Coca-Colát. A „Cola Gaza” reklámjaiban gyakran kiemelik a „népirtásmentes kóla” kifejezést.

Qashoo szerint a Cola Gaza fontos lépés az “izraeli megszállás elleni figyelemfelkeltés” és a bojkottmozgalom megerősítése érdekében.

„A zsidók gyártják, ne nyúljon a Coca-Colához!” – botrány a British Airwaysnél

Nem mindennapi esetről számolt be egy zsidó származású brit diplomata.

Kevesebb amerikai üdítőt vesznek a muszlimok a gázai háború óta

Helyi gyártók húznak hasznot a nagy italgyártók visszaeső eladásaiból. Az ikonikus amerikai termékekben Izrael érdekeit vélik felfedezni a muszlimok.