Egész Amerika látta egy zsidó millárdos antiszemitizmus elleni hirdetését

Hétmillió dollárt fizetett az amerikai futball döntője, a minden évben milliók által várt Super Bowl mérkőzés szünetében közzétett reklámért a Kraft Group tulajdonosa, Robert Kraft, akinek Antiszemitizmus Elleni Küzdelem Alapítványa (FCAS) által készített film arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy Amerikában milyen csend honol a gyűlöletről.

Az FCAS elnöke, Tara Levine elmondta, hogy azért döntöttek úgy, hogy a Super Bowlban adják le a reklámjukat, mert az antiszemitizmus országszerte egyre nagyobb méreteket ölt. Levine elmondta, hogy az elmúlt három hónapban 1800%-kal nőtt a Google-keresések száma a „zsidók megölése” kifejezésre.

„Reméljük, hogy a reklám arra készteti az amerikaiakat, hogy kiálljanak a gyűlölet ellen, és ne hallgassanak tovább”

– mondta Levine.

A reklám 60 másodperces és a mérkőzés első félidejében ment le.

A reklámfilmet egy Los Angeles-i reklámügynökség forgatta.

Australian Jewish Association on Twitter: „SUPERBOWL AD TO BE SHOWN TOMORROWWe thank billionaire businessman Robert Kraft who spent $7million of his own money just to run a single 60 second ad tomorrow. pic.twitter.com/GiP4SpgsTm / Twitter”

SUPERBOWL AD TO BE SHOWN TOMORROWWe thank billionaire businessman Robert Kraft who spent $7million of his own money just to run a single 60 second ad tomorrow. pic.twitter.com/GiP4SpgsTm

Netanjahu szerint Izraelnek csak egy hónapja van elpusztítani a Hamászt

Komoly nemzetközi nyomás helyezkedik az izraeli vezetésre.