Hétmillió dollárt fizetett az amerikai futball döntője, a minden évben milliók által várt Super Bowl mérkőzés szünetében közzétett reklámért a Kraft Group tulajdonosa, Robert Kraft, akinek Antiszemitizmus Elleni Küzdelem Alapítványa (FCAS) által készített film arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy Amerikában milyen csend honol a gyűlöletről.
Az FCAS elnöke, Tara Levine elmondta, hogy azért döntöttek úgy, hogy a Super Bowlban adják le a reklámjukat, mert az antiszemitizmus országszerte egyre nagyobb méreteket ölt. Levine elmondta, hogy az elmúlt három hónapban 1800%-kal nőtt a Google-keresések száma a „zsidók megölése” kifejezésre.
„Reméljük, hogy a reklám arra készteti az amerikaiakat, hogy kiálljanak a gyűlölet ellen, és ne hallgassanak tovább”
– mondta Levine.
A reklám 60 másodperces és a mérkőzés első félidejében ment le.
A reklámfilmet egy Los Angeles-i reklámügynökség forgatta.