A szókimondó, nem mellesleg egy fekete öves zsidógyűlölőt is támogató amerikai rapper, Snoop Dogg lett a márkaképviselője a Seedonak, amely forradalmasítani kívánja a marihuána termesztését.
A világhírű amerikai énekes, akinek 36 millió követője van a közösségi csatornákon, a napokban lett hivatalos márkaképviselője a Seedo nevű izraeli vállalatnak – írja az Israel21c magazin.
Snoop Dogg szerint feladata az „egészségesebb életmód előmozdítása olyan technológia biztosításával, amely lehetővé teszi a használaton kívüli városi területeken történő termesztést, csökkenti a költségeket és lehetővé teszi a termesztők számára, hogy termékeiket megosszák a közösséggel„. A cég pedig azt várja a művésztől, hogy világosítsa fel a fogyasztókat „a Seedo otthoni és kereskedelmi célú termesztési technológiájának környezeti előnyeiről és társadalmi lehetőségeiről”.
A Seedo gépei nem igényelnek emberi beavatkozást. A növekedési folyamatot mesterséges intelligencia által kezelt alkalmazás vezérli. Egy algoritmus határozza meg a műtrágyák optimális adagolását, az öntözést és a hőmérsékletet. A gépi tanulás lehetővé teszi a rendszer számára a teljesítmény javítását azáltal, hogy képes levonni a következtetéseket a korábbi növekedési ciklusok eredményeiből.
Ez a startup nem az első olyan cég, amely a kannabisz termesztésével, piaci terjeszkedésével a nemzetközi sajtóban is szerepel. Azonban kétségtelenül az első olyan izraeli vállalkozás, amely olyan emberrel szövetkezik, aki egy nyíltan zsidógyűlölő amerikai közéleti személyiséget vett védelmébe a közelmúltban.
A rapper Louis Farrakhannak, az amerikai Iszlám Nemzet antiszemita hitszónokának melletti kiállás után ezúttal egy izraeli céget tüntetett ki a támogatásával, igaz, ebben a kannabisz termesztés forradalmasításában vállalt, számára nyilván vonzó szerepen túl a szolgálataiért bezsebelt, feltehetően csinos summa is szerepet játszhatott.
Méltatlan lenne azonban az Israel21c magazin értesüléséről úgy hírt adni, hogy nem említenénk meg azt is, hogy a Seedo újdonsága önmagában is figyelemre méltó, függetlenül attól, hogy céljukhoz milyen reklámeszközhöz folyamodnak,
marihuána mellett ugyanis más gyógynövényeket, zöldségeket vagy virágokat is lehet hidroponikusan, azaz tápfolyadék használatával és növényvédő szerek nélkül termeszteni a cég által kifejlesztett automatizált, zárt rendszerben.