Kedd reggelre a Facebook elutasította a Hetek legfrissebb lapszámának, és magának az előfizetésnek az elérhetőségét a Bolt funkciójában, mivel a hirdetés „nemiségre utaló módon pozícionál terméket” – írja a Hetek című lap.
A Hetek azt írja, hogy lapjukat a Facebook Bolt funkciója alatt is el tudják érni a követők, a termékekre kattintva így elő lehet fizetni a lapra.
A mostani legfrissebb lapszám a házasság hete alkalmából több házassággal kapcsolatos írást is tartalmaz, többek között 50-60 éves házaspárok számolnak be kapcsolatuk történetéről, valamint nagyinterjút adott Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze is a témában. Ebben többek között arról is beszél, hogyan próbálják meg különböző lobbicsoportok, erőszakos ideológiák, és újabban az óriás techvállalatok felszámolni a házasság intézményét.
Címlapon egy fiatal házaspár látszik. Alatta a szöveg: „nincs másik – a természetes házasságnak nincs alternatívája”.
Ezt értékelte úgy a Facebook algoritmusa, és hirdetés-felügyelete, hogy a termék „nemiségre utal”, vagy ahogy az angol szöveg szól: „sexually suggestive manner” – mintha az szexualitást ábrázolna.