A Manischewitz, a kóser otthonokban és a kóser termékeket forgalmazó üzletek polcain régóta ismert név, a patinás, 136 éves múltra visszatekintő vállalat három éves előkészület után jelentősen megváltoztatta termékdizájnját. Az új arculatot kapott termékek éppen időben, a peszáchi ünnep előtt kerülnek a vásárlók elé.
Az új megjelenésű dobozok és konzervek élénk színekkel és feliratokkal jelennek meg. A maceszgombóc-keverék például két rajzfilmfigurát ábrázol, akik egy tál forró levest cipelnek; látvány a jiddis életérzést idézi.
Sőt, olyan „jiddisizmust” tartalmazó árucikk is lesz, mint a „Manischewitz, leves chutzpah-val”, „Bubby tudja a legjobban, de mi vagyunk a másodikok” és „Lefőzöm a tucheszemet”, a Kayco, a Manischewitz anyavállalata szerint.
Shani Seidman, a Kayco marketingvezetője a The Washington Post üzleti rovatában megjelent cikkben elmondta: „Vannak autentikusan zsidó ételeink, és úgy érezzük, hogy sok lehetőségünk van arra, hogy mindenkit meghívjunk, és felfedezzük a kóser életérzést”.
Seidman elmondta, hogy a vállalatot
„a más konyhák márkáinál tapasztalható befogadás inspirálta”,
és arra törekszik, hogy
„a zsidó kultúra emblematikus ikonná váljon, egy-egy ízletes termékkel”.