A NIKE biológiai férfival reklámozza a női sportruhákat

A felháborodás nyomán nagyobb elfogadást kért az emberektől a cég a közösségi oldalán – írja a Post Millennial. 

Szerdán a Nike partnerségre lépett egy transz aktivistával és influenszerrel Dylan Mulvaney-vel. A TikTok sztár egy Instagram-sztoriban jelentette be az üzletet, amelyben Mulvaney ugrókötelezett és nyújtásokat végzett, hogy állítólag a sportmárka melltartóit és leggingjeit népszerűsítse.

A Fox News beszámolója szerint a negatív visszhangokat követően a Nike az Instagramon közzétett egy választ, amelyben ez állt:

„Üdvözöljük azokat a kommenteket, amelyek hozzájárulnak a pozitív és konstruktív vitához: Legyetek kedvesek. Legyetek befogadóak. Bátorítsuk egymást. A gyűlöletbeszédet, a zaklatást vagy más olyan viselkedést, amely nem a sokszínű és befogadó közösség szellemében történik, törölni fogjuk”.

Mulvaney korábbi Broadway színész, aki arról lett ismert, hogy dokumentálja „lányként” töltött napjait. Az influenszer korábban homoszexuális férfi volt, aki egy éve megkezdte a nemi átalakítás folyamatát, hogy nővé váljon. A videóiban dokumentálja a hormonterápiáját, műtétjeit stb. Több millió követője van és olyan márkák kötöttek vele szerződést mint a Bud Light sör, a Kate Spade ruhamárka és most a NIKE.

Mulvaney a Fehér Házban Biden elnökkel is találkozott, és Kamala Harris alelnöktől is kapott egy gratuláló levelet.

Sharron Davies korábbi olimpiai ezüstérmes úszónő a NIKE bojkottjára szólított fel.

Chris Rufo: A gyerekek védelme a pornográf tartalmaktól nem cenzúra

Ron DeSantis floridai kormányzó korábbi tanácsadója lapunknak beszélt arról miként lehet azok ellen harcolni, akik lebontanák az amerikai rendszert. Hajdú Tímea interjúja.