Az esetet a cég elvileg kinyomozta, de azt nem árulták el az oldalnak, hogy ez mit eredményezett.
A 24.hu-nak nyilatkozó személy elmondta, hogy két izraeli ismerősével októberben beült a megrendelt Bolt taxiba a taxis viszont ahelyett, hogy elindult volna, azt mondta az egymással héberül beszélő utasoknak: „Szálljanak ki!”
Mikor a magyar utas megkérdezte, hogy miért? „Nem viszem magukat sehová” – vágta rá a Bolt-sofőr, és azt mondta, nem tartozik magyarázattal. Később azért hozzátette, hogy „mert nincs kedvem”. Néhány métert gurult az autóval, majd lehúzódott a járda mellé, és ismét megparancsolta az utasoknak, hogy szálljanak ki. Nem volt más választásuk, így tettek. Mivel az autó elhaladt a szomszédos háztömbig, felszámoltak nekik 510 forint fuvardíjat.
„Izraeli utastársaim egy 86 éves apa és az 50 éves lánya voltak, egy nyugdíjas építész és egy lakberendező. Még véletlenül se kelthettük azt a benyomást, hogy garázdák lennénk, akiket még elindulás előtt ki kell parancsolni a kocsiból”
– idézte fel a 24.hu-nak az olvasó , aki megírta a történteket a Boltnak.
A cég az első körben azt válaszolta, hogy elhatárolódnak a történtektől, és elindították az ügy kivizsgálását. Később arról tájékoztatták, hogy kivizsgálták az esetet, és megtették a szükséges lépéseket, de az adatvédelmi törvény miatt nem áll módjukban további részleteket megosztani.
A 24. hu újságírója is megkereste a céget, hogy vajon a vélelmezhetően antiszemita vagy idegengyűlölő sofőr továbbra is szállíthat-e utasokat a Bolt égisze alatt, de nem kaptak kielégítő választ. Kifejezték sajnálatukat, majd rátértek arra, hogy a Bolt mélyen elítéli az antiszemitizmus, a rasszizmus, valamint a gyűlöletbeszéd mindennemű formáját, a szóban forgó sofőr viselkedésétől pedig teljes egészében elhatárolódnak.