Egy Nike reklám szerint Nagy Sándor nulla volt az amerikai női kosárcsapathoz képest

Az elmúlt években aktivista tevékenységet folytató cég szerint meghódítani a világot harminc éves korod előtt semmi az amerikai női kosárcsapat hősies olimpiai teljesítményéhez képest. 

Az amerikai női kosárcsapat tiszteletére a NIKE kiadott egy reklámvideót, amelyet egy tinédzser narrál.

A lány elmondja, hogy ókori dinasztiákról kellene előadást tartania, de ő erre nem hajlandó, mert az csak a „patriarchátusról” szól. Helyette ő egy olyan „dinasztiáról” tart előadást, akikre tényleg fel tud nézni. Ez pedig a női kosárcsapat.

Az amerikaiak zsinórban a hetedik olimpiai aranyérmüket nyerték. Ez a dinasztia a narrátor szerint „színesbőrű és leszbikus nőkből áll, akik a társadalmi igazságosságért harcolnak.” A NIKE reklám szerint a női kosárcsapathoz képest „bármelyik férfi csapat amatőrnek” tűnik.

A narrátor szerint ehhez a „dinasztiához” képest Nagy Sándor csak „Oké Sándor”.

Nike on Twitter: „Raising the bar at the highest level is what they do. They’ve done it consistently for over 25 years.Congratulations to the USAB WNT for bringing home their 7th straight 🥇 and continuing to rep the best of us. pic.twitter.com/wfbIu0b5Nb / Twitter”

Raising the bar at the highest level is what they do. They’ve done it consistently for over 25 years.Congratulations to the USAB WNT for bringing home their 7th straight 🥇 and continuing to rep the best of us. pic.twitter.com/wfbIu0b5Nb

Az elmúlt években a NIKE beállt a BLM mozgalom mögé és többek között szerződtették Colin Kaaperninck amerikai futballistát, aki karrierjének hanyatlása után aktivizmusba kezdett, és hozzá kötődik a himnusz alatti térdelés rituáléja.

(The Federalist)

Felvilágosult cégek, hamis igazságok

A cégekre hatalmas nyomás kezd nehezedni, hogy ne támogassanak republikánus politikusokat. Hajdú Tímea publicisztikája.