Az elmúlt években aktivista tevékenységet folytató cég szerint meghódítani a világot harminc éves korod előtt semmi az amerikai női kosárcsapat hősies olimpiai teljesítményéhez képest.
Az amerikai női kosárcsapat tiszteletére a NIKE kiadott egy reklámvideót, amelyet egy tinédzser narrál.
A lány elmondja, hogy ókori dinasztiákról kellene előadást tartania, de ő erre nem hajlandó, mert az csak a „patriarchátusról” szól. Helyette ő egy olyan „dinasztiáról” tart előadást, akikre tényleg fel tud nézni. Ez pedig a női kosárcsapat.
Az amerikaiak zsinórban a hetedik olimpiai aranyérmüket nyerték. Ez a dinasztia a narrátor szerint „színesbőrű és leszbikus nőkből áll, akik a társadalmi igazságosságért harcolnak.” A NIKE reklám szerint a női kosárcsapathoz képest „bármelyik férfi csapat amatőrnek” tűnik.
A narrátor szerint ehhez a „dinasztiához” képest Nagy Sándor csak „Oké Sándor”.
Az elmúlt években a NIKE beállt a BLM mozgalom mögé és többek között szerződtették Colin Kaaperninck amerikai futballistát, aki karrierjének hanyatlása után aktivizmusba kezdett, és hozzá kötődik a himnusz alatti térdelés rituáléja.