Az óriáscég Tel-Avivban szeretne kiberbiztonsági központot nyitni.
Túl sok hackertámadás érte, ezért izraeli szakemberek segítségét kéri az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) — derül ki a NoCamels írásából. A belga székhelyű cég sörgyártása a világpiac 25 százalékát teszi ki jelenleg, és csaknem 400 márka — köztük a Budweiser, Corona, Becks és Stella Artois — is hozzájuk kötődik.
A kategóriájában piacvezető cég egyik vezetője elmondta: nagyon sok kibertámadással kellett szembenézniük a múltban — és nemcsak kisebb zavarok keletkeztek, hanem komoly anyagi célú hackertámadások is érték a vállalatot. Luis Veronesi szerint az új izraeli egység célja lenne, hogy elemezze és megelőzze a lehetséges támadásokat a jövőben.
A szakember elárulta azt is, hogy március óta keresnek partnereket a munkához, és előfordulhat, hogy száz alkalmazott is helyet kap majd az új központban, valamint más területeken is együttműködést kezdeményeznek, hogy izraeli szakemberektől tanuljanak — például agrár- és ételtechnológiai területeken.
Az AB InBev amúgy sem első alkalommal fordul a zsidó államhoz fejlesztésekért. 2018-ban egy olyan startupot vásároltak meg, ami a sörfogyasztás felmérését segít pontosítani. A WeissBeerger technológiájával konkrét sörcsapokat regisztráltak egy internetes rendszerben az elemzések elkészítéséhez.