A világ legszebb és legjobb nyaralási helyszíneit listázza egy új cég, amely a luxuskategóriában a legigényesebbekre pályázik.
Célunk egy olyan piac kialakítása, amely a világ legszebb vakációs otthonaiból szemezget. Szisztematikusan és megszállottan törekszünk arra, hogy megtaláljuk a földkerekség legszebb lakásai között is a legjobbakat
— fogalmazott az izraeli születésű, Londonban élő Doron Meyassed egy interjúban a NoCamels tudományos izraeli lapnak. A Plum Guide alapítója szerint vállalkozásuk azt a problémát akarja megoldani, hogy nagyon sokan csalódtak az online felületen foglalt szálláshelyekben, amelyek a mai napig sokszor zsákbamacskát jelentenek színvonal terén.
A megbízhatatlan minőség ellen veszi fel a harcot a cég, elsősorban igényes és luxusra vágyó kliensekre fókuszálva, akik nem akarnak időt tölteni azzal, hogy különféle keresőplatformokon próbálják leellenőrizni és megfejteni, hogy a szállások meghirdetett szolgáltatásai mennyire is valósak.
A Plum Guide a tökéletesség nemzetközi szimbóluma szeretne lenni a rövidtávú üdülőhely-bérlési piacon.
Amolyan Michlelin Kalauz,
ahol saját fejlesztésű algoritmusokkal, dizájn-, belsőépítész-, matrac-szakértőkkel is kiegészített nemzetközi csapattal próbálják megtalálni a lehető legjobb lehetőségeket.
A négy éve indult cég 2019 végére 12 ezer lakást szeretne portfóliójában tudni.
Jelenleg Londonban, Los Angelesben, Milanóban, New Yorkban, Párizsban és Rómában vannak érdekeltségeik, de heteken belül ajánlataik lesznek Barcelonában, Berlinben, Koppenhágában, Liszabonban, Madridban és természetesen Tel-Avivban is. A céget több befektetői csoport is érdemesnek tartotta arra, hogy invesztáljanak a projektbe: a napokban 18,5 millió dollárt kaptak további fejlesztésekre a Talis Capitaltól, a Latitude és Hearst Venturestől, valamint az Octopus Venturestől.
Nem véletlen a befektetői szándék, hiszen
az elmúlt 10 évben hatalmas fellendülés jellemzi a rövidtávú vakációs bérbeadási vállalkozások piacát.
A legismertebb márka, az Airbnb által fémjelzett szegmens 2021-re 190 milliárd dolláros piacot jelenthet szakértők szerint: van tehát miből részesedni a területen.
A vállalatnak pillanatnyilag 1.3 millió felhasználója van, többségük igényes, érett, 35 és 55 közötti tehetős ember a cégalapító szerint.
Adódik a kérdés, miért jobb nekik ez a szolgáltatás, mint egy szállodai?
Doron Meyassed szerint három okból: az eredetiség és valódiság, a felkínált nagyobb tér és a költséghatékonyság. Az biztos, hogy a napi 120-150 ezer forintnyi átlgos bérleti díj (sok helyen már 80 ezer forintért is akad szállás, de bőven van 300 000-ért is) vetekszik az ötcsillagos szállodákkal, azonban kétségtelen, hogy nagyon egyedi és komfortos lehetőségek között lehet választani.