Michal Harodi izraeli színésznőt, modellt és klasszikus zongoristát véletlenül fedezték fel, és a fiatal nő rögtön főszereplő lett a Versace divatház új művészeti igazgatójának debütáló kampányában.
Nem ez az első alkalom, hogy egy ismeretlen izraeli modell ritka lehetőséget kapott a Versace részéről.
A Versace Michal Harodi mellett teszi le a voksát
A Versace divatház szombaton mutatta be az első két képet új művészeti igazgatója, Dario Vitale debütáló kampányából, akinek első kollekciója szeptemberben jelent meg. A „Michal Harodi, Milánó, 2025. szeptember” című kampányban Michal Harodi izraeli színésznő, modell és klasszikus zongorista szerepel – egy gyakorlatilag ismeretlen arc, aki egyik napról a másikra tűnt fel a divatvilág színterén.
Harodi a kampányt az izraeli születésű londoni fotós, Dafy Hagai korábbi fotói miatt kapta meg. A Hagairól készült képek felkeltették Julia Lang, a Versace casting igazgatójának figyelmét, akit azonnal lenyűgözött a kép, és gyorsan meghívta az izraeli nőt egy fotózásra – a többi pedig már történelem. Ezt megelőzően Harodi számos helyi izraeli fotósnak és márkának dolgozott, köztük a Feznek és Inbal Boussiba tervező Belle&Sue divatoldalának.
A 27 éves Harodi a RamatHaSharonban található Alon Középiskola zene szakos végzőse. Katonai szolgálata alatt oktatóként szolgált az Oktatási Hadtestben, és óvónőként dolgozott egy bölcsődében KfarHaJarokban.
A Ynetnek elmondta, hogy a Versace fotózására szeptemberben Milánóban került sor. „Tíz modell volt a világ minden tájáról, és a koncepció a testre összpontosult.
Én voltam az egyetlen izraeli ott, és a legtöbb ember azt hitte, hogy Izrael valahol Mongólia közelében van”
– mesélte nevetve.
Amikor arról kérdezték, hogy zavarja-e a félmeztelen pózolás, azt mondta: „Számomra ez nem nagy ügy – a nemzetközi divatvilágban biztosan nem. Csak Izraelben háborodnak fel az emberek emiatt. A fotós nagyon tisztelettudó és érzékeny volt, és én ezt a női szépség iránti őrült szeretetként élem meg.” Amikor arról kérdezték, hogy a fotózást egy nemzetközi karrierhez vezető ugródeszkaként tekintette-e, azt mondta: „Remélhetőleg meglátjuk, hová visz a kampány, de nagyon boldog lennék.”
Sharon Ganesh nyomdokain
Nem ez az első alkalom, hogy egy ismeretlen izraeli modellt választottak egy Versace kampányhoz. A 2000-es évek elején a 19 éves Sharon Ganesh modell szerepelt a Steven Meisel fotós által készített 2002-es tavaszi-nyári kampányban. Ganesh modellkarrierje Izraelben megrekedt, mégis egyik napról a másikra vezető nemzetközi modell lett. Ma férjével és hat gyermekével Izraelben él.
Egy friss, korábban nem látott modell kiválasztása jelzi Vitale új célkitűzéseit a Versace-nál: nem egy újabb kampányt Gigi Hadiddal vagy Bella Hadiddal, akiket évek óta azonosítanak a márkával, hanem új arcokkal.





