Papírtermékükkel venné be a világ legnagyobb játékvásárát a PopIn játékcég, amely összehajthatós játszótérrel robbanna be a nemzetközi piacra.
„Az a célunk, hogy minden gyermeknek megadasson az az érzés, hogy egy nagy játszótéren játszik. Még akkor is, ha mindezt egy kicsi lakásban is teszi,”
— fogalmazta meg cége misszióját Ori Mishkal, a PopIn alapítója, aki szerint vállalkozásuk több milliárd dolláros üzlet lehet annak, aki befektetőként csatlakozik hozzájuk, és tovább segíti a startup cég terjeszkedését.
A szintén a NoCamels portálnak nyilatkozó másik alapító, Niv Borenstein szerint vállalkozásuk olyan úttörő erejű lehet a játékpiacon, mint annak idején az IKEA volt a bútoroknál. Az ambiciózus tervező-dizájner arról beszélt, hogy 2024-re világvezető márka akarnak lenni, „a hely- és terület kímélő játéktermékek szimbóluma”.
A három éve alapított cég több dizájn díjat is bezsebelt már összehajtható, újrahasznosított speciális kartonpapírból készült termékeivel. Ezek egyik sajátsága, hogy nagyon felhasználóbarát. Könnyen lehet összehajtani a paneleket, amelyek akár 50 kilogrammig elbírják a gyermekeket is, továbbá kis helyen is könnyen raktározhatóak vagy szállíthatóak. Ezek a legnagyobb vonzerői a játéknak.
Könnyű, rugalmas, környezetbarát – ezekkel próbálnak betörni a piacra. Az egyik legnagyobb terep a nürnbergi játékexpo, a világ legnagyobb szakmai fóruma, ahol jövőre nagy tervekkel készülnek visszatérni. Merthogy az alapító páros, Mishkal és Borenstein eredetileg ott találkozott évekkel korábban.
Mielőtt azonban a zsidó fiatalemberek meghódítanák a nácik egykori fellegvárát, már idén télen szeretnének jelentős profitra szert tenni. Kanadában, az USA-ban, Japánban, Ausztráliában és az EU-ban is azt tervezik, hogy az Amazon hálózat segítségével minden jelentős online játékforgalmazó platformon elérhetővé váljanak.