A dán játék óriásvállalat Dubaiban nyitja meg új központját, hogy a közel-keleti és észak-afrikai piac fiatalságát meghódítsa.
„A döntés összhangban van azzal a stratégiánkkal, hogy annyi országban annyi gyermeket érjük el, ahányat csak lehetséges, illetve megerősíti azon elkötelezettségünket, hogy inspiráljuk a jövő építőit,” – nyilatkozta Ryan Greenwood, a lego szóvivője.
A vállalat szerint a régióban rövid- és hosszútávú potenciál is rejlik.
„2028-ra a becslések szerint 125 millió 14 év alatti gyermek fog élni a régióban,” – tette hozzá Greenwood, finoman utalva arra, mekkora piaci rést jelentenek a közel-keleti és észak-afrikai országok vállalata számára.
Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a hagyományos játékok iránti kereslet jelentősen megcsappant Európában és Észak-Amerikában, ahol átvette azok helyét az okostelefon és más videójátékok.
A pozitív demográfiai és gazdasági növekedés csak aláhúzza mekkora lehetőség áll a következő évtizedben a játékvállalatok előtt.